sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Synttarilahja

Uusi putki.
Sain tanaan synttarilahjan pikkaisen etukateen. Uuden putken kameraan.
Melkein kaikki taman blogin kuvat on otettu mun kannykalla, siis Nokia 1020. Tykkaan kuitenkin ottaa kuvia jarkkarillakin ja olen harmitellut sita, ettei maisemakuvat onnistu mun putkilla. No nyt asia on korjattu.
Joululahjaksi sain kolmijalan ja on kylla ollut havyttoman vahalla kaytolla. Ehkapa mun pitaa nyt vaan ottaa aikaa ja kuvata enemman jarkkarilla. Viela on haaveissa menna jonnekkin kuvauskurssille.
En siltikaan lupaa, etta huonot kuvat haviaisi blogista. Nopeissa tilanteissa kannykka on yleensa lahettyvilla ja mielestani mun kannykalla saa tarpeeksi hyvia kuvia huonoiksi kuviksi :D .

Hyvaa paasiaista!

2 kommenttia:

  1. Hyvä ellei erinomainen lahja! Valokuvaaminen on kiva harrastus.

    VastaaPoista
  2. Valokuvaaminen on mukavaa, mutta valilla tuntuu, ettei vaan loydy aikaa jarkkarilla kuvaamiseen. Nyt on pakko loytya, ei noin hyvia laitteita kaapissa pideta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!