lauantai 27. helmikuuta 2016

Ice Castle Lincoln NH

Meillä on täti Suomesta käymässä ja ollaan tällä viikolla yritetty retkeillä, tosin minä olen ollut kotona sairaiden kanssa ja mies on mennyt turistioppaaksi.
Eilen lähdin minä turistioppaaksi. Ajettiin sata mailia pohjoiseen jäälinnaa katsomaan. Keli oli mitä mahtavin, muutama aste pakkasta ja aurinko loisti pilvettömältä taivaalta.
Jäälinna näytti ulkoapäin onnettomalta jääkasalta, mutta kun oltiin sinne saakka ajettu ja liput ostettu, niin mentiin sitten katsomaan. Sisältä se näytti hienolta, osasi yllättää. Tosin en ajaisi uudestaa samaa matkaa pelkän jäälinnan takia, mutta löydettiin myös tähän mennessä paras Meksikolainen ravintola missä olen koskaan käynyt. Jos tuonne eksytte, niin suosittelen pysähtymään El Charroon syömään, hinnat oli korkeat, mutta ruoka oli loistavaa ja palvelu hyvää. Kannatti siis käydä.
Otin jopa järkkärin mukaani, mutta olin unohtanut tyhjentää muistikortin, joten kuvia en onnistunut saamaan montaa.
Tänään meidän piti lähteä Atlantin rannalle koko porukalla, mutta eiköhän vain yksi taas sairastui yöllä ja jäin kahden muksun kanssa kotiin.
Huomenna Bostoniin kierrokselle ja lapset saa luvan olla jo terveinä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!